Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

penduduk yg bergabung masih Main Kian banyak hal daftar sbobet website bertarung toko online yang khususnya kepada bertaruh lapak online wara wiri Teranyar Karena kemudian sediakan

layanan kembali promosi-promosi yg mengunggut bola tangkas kepada membernya. Pastinya web bertarung toko online bolak-balik yg sudah menegakkan tatkala berulang sangatlah terpercaya.

ຫຼາຍປັດໄຈ ທີ່ເຮັດໃຫ້ນັກຮຽນປະລະການຮຽນ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ສິດ​ທິ​ພອນ ຣາ​ຊະ​ພົນ ເວ​ລາ: 30/10/2020 15:58:13 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 3653 ຄັ້ງ

ທ່ານ ພຸດ ສິມມາລາວົງ ຮອງລັດຖະມົນຕີ ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ໄດ້ຊີ້ແຈງຕໍ່ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນເທື່ອທີ 10 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດຊຸດທີ VIII ໃນວັນທີ 28 ຕຸລາຜ່ານມາໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ການປັບປຸງແຜນພັດທະນາວຽກງານການສຶກສາ ແລະ ການປະຕິບັດຄາດໝາຍທີ່ບໍ່ບັນລຸ ຊຶ່ງຕິດພັນກັບຄຸນນະພາບການສຶກສາ. ໃນນັ້ນ ມີ 2 ຄາດໝາຍທີ່ມີທ່າອ່ຽງຖົດຖອຍຄື: ອັດຕາການປະລະການຮຽນໃນຊັ້ນມັດທະຍົມຕອນຕົ້ນ ແລະ ຕອນປາຍ, ເນື່ອງຈາກການບໍລິຫານການສຶກສາຕັ້ງແຕ່ສູນກາງລົງຮອດທ້ອງຖິ່ນຍັງບໍ່ຮັດກຸມ, ຄຸນນະພາບ ແລະ ການຈັດການຮຽນ-ການສອນຂອງຄູອາຈານບໍ່ໄດ້ມາດຕະຖານ, ຄວາມສາມາດໃນການຈັດການຮຽນ-ການສອນ, ການດຶງດູດໃຫ້ນັກຮຽນມາຮຽນ ຈຳນວນໜຶ່ງບໍ່ທັນໄດ້ດີ ຊຶ່ງບັນຫານີ້ເປັນບັນຫາຊ້ຳເຮື້ອ ທີ່ຈໍາເປັນຕ້ອງມີການແກ້ໄຂ, ທັງນີ້ຂະແໜງການສຶກສາກໍໄດ້ມີຄວາມພະຍາຍາມໃນການຝຶກອົບຮົມ, ຍົກລະດັບ ແຕ່ກໍຍັງບໍ່ທົ່ວເຖິງ, ບາງບ່ອນກໍເກີດສະພາບຄູເຫຼືອບໍ່ພໍ ແລະ ເກີດມີຫ້ອງຄວບ, ປັດໄຈສົ່ງເສີມການສຶກສາຂອງຜູ້ປົກຄອງຢູ່ບາງເຂດຍັງຂາດເຂີນ. ໃນຂະນະທີ່ປັດໄຈສັງຄົມ, ກໍມີຜົນກະທົບ ເປັນຕົ້ນຄ່ານິຍົມຫຼິ້ນກິນຟຸມເຟືອຍ, ບັນຫາຢາເສບຕິດ ແລະ ອື່ນໆ ກໍດຶງດູດໃຫ້ນັກຮຽນປະລະການຮຽນ.
ສະເພາະປັດໄຈທາງເສດຖະກິດ ກໍມີຫຼາຍຢ່າງບໍ່ທັນຄ່ອງຕົວ ເຮັດໃຫ້ມີການປະລະການຮຽນ ແລະ ນັບແຕ່ປີ 2015 ມານີ້ບັນດາໂຄງການຊ່ວຍເຫຼືອດ້ານການສຶກສາພາຍນອກໄດ້ຫຼຸດລົງ, ພາຍໃນຍັງບໍ່ໄດ້ມີການຊ່ວຍເຫຼືອຢ່າງເຕັມເມັດເຕັມໜ່ວຍ ຊຶ່ງບັນຫາດັ່ງກ່າວນີ້ກໍເປັນປັດໄຈໜຶ່ງ ທີ່ເປັນຜົນກະທົບຕໍ່ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄາດໝາຍຕ່າງໆຂອງການສຶກສາ.
ແນວໃດກໍຕາມ, ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ກໍາລັງເລັ່ງປັບປຸງແກ້ໄຂ ແລະ ໄດ້ກະກຽມບາງມາດຕະການຄື: ຈຳເປັນຕ້ອງໄດ້ເຮັດວຽກງານແນວຄິດຕໍ່ຜູ້ບໍລິຫານການສຶກສາ ກໍຄືຄູ-ອາຈານ ໃຫ້ໜັກແໜ້ນທົ່ວເຖິງ, ຖືເອົາການສ້າງຕັ້ງ ແລະ ພັດທະນາໂຮງຮຽນ ເປັນສູນກາງໃນການພັດທະນາວິຊາການຂອງຄູ ເປັນສູນກາງໃນການນຳໃຊ້ຄູ; ຖືເອົາການຕິດຕາມ ແລະ ການປະເມີນຄູສອນ ພ້ອມອຳນວຍການໂຮງຮຽນ ເປັນກົນໄກໃນການປະຕິບັດໜ້າທີ່ຂອງຄູ, ສ້າງໃຫ້ໄດ້ຄູເກັ່ງມາສອນໃນໂຮງຮຽນ, ລະດົມສັງຄົມໃຫ້ເຕົ້າໂຮມລູກຫຼານມາເຂົ້າຮຽນ; ປັບປຸງການເລື່ອນຊັ້ນແບບຕໍ່ເນື່ອງຂອງນັກຮຽນໃຫ້ມີຄຸນນະພາບ, ປັບປຸງປະສິດທິພາບໃນການຄຸ້ມຄອງບຸກຄະລາກອນຂອງການສຶກສາໃຫ້ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນຂຶ້ນກວ່າເກົ່າ.
ຮູບ ແລະ ຂ່າວ: ສຸກສະຫວັນ


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 021336111, ແຟັກ: 021336113,ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com, ຕູ້ ປ.ນ 1110