Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ສສຊ ຢ້ຽມຢາມໂຄງການສ້າງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ຈັນ​ທະ​ໄມ​ຕ​ຣີ ເທບ​ສີ​ເມືອງ ເວ​ລາ: 16/11/2020 09:42:37 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 4492 ຄັ້ງ

   ສະມາຊິກ​ສະພາ​ແຫ່ງ​ຊາດ ສສຊ​ ທີ່​ໄດ້​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ກອງ​ປະຊຸມ​ສະໄໝ​ສາມັນ​ເທື່ອ​ທີ 10 ຂອງ​ສະພາ​ແຫ່ງ​ຊາດ ຊຸດ​ທີ VIII ຊຶ່ງ​ນໍາ​ໂດຍ ທ່ານ ສາຍທອງ ແກ້ວ​ດວງ​ດີ ປະ​ທານ​ກໍາ​ມາ​ທິ​ການ​ກົດໝາຍ​ສະພາ​ແຫ່ງ​ຊາດ, ສສຊ ​ເຂດ 1 ນະ​ຄອນຫຼວງວຽງ​ຈັນ ຢ້ຽມຢາມບໍ​ລິ​ສັດ​ວິ​ສະ​ວະ​ກໍາ​ທາງ​ລົດໄຟ​ເລກ 2 ສປ ຈີນ ບ້ານ​ສົງ​ເປືອຍ ເມືອງ​ນາ​ຊາຍ​ທອງ ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ (ນວ) ເພື່ອ​ຕິດຕາມ​ກວດກາ​ຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ລົດໄຟ ລາວ​-​ຈີນ ໂດຍ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ຕ້ອນຮັບ​ຈາກ ທ່ານ​ທູດ​ເສດ​ຖະ​ກິດ ​ສປ ຈີນ ປະ​ຈໍາ​ລາວ, ຜູ້​ອໍາ​ນວຍ​ການ​ໃຫຍ່​ບໍລິສັດ​ວິ​ສະ​ວະ​ກໍາ​ທາງ​ລົດໄຟ​ເລກ 2, ໃນ​ວັນ​ທີ 14 ພະ​ຈິກ ຜ່ານ​ມາ.
   ໃນ​ໂອກາດ​ດັ່ງກ່າວ, ສສຊ ໄດ້​ຮັບ​ຟັງ​ການ​ລາຍ​ງານ​ຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າການ​ກໍ່ສ້າງ​ເສັ້ນທາງ​ລົດໄຟ ຊຶ່ງ​ມາ​ຮອດ​ປັດຈຸບັນ​ການ​ກໍ່​ສ້າງ​ສໍາ​ເລັດ​ແລ້ວ 80% ໃນ​ນີ້​ແບ່ງ​ເປັນ​ໜ້າ​ວຽກ​ຕ່າງໆ​ຄື: ວຽກ​ວາງ​ຂາງ​ຂົວ ກວມ​ຫຼາຍ​ກວ່າ 95%, ວາງ​ລາງ​ລົດໄຟ​ຄືບ​ໜ້າ 56%, ກໍ່ສ້າງ​ສະຖານີ​ຄືບ​ໜ້າ 21% ແລະ ວຽກ​ງານ​ອື່ນໆ.
ໂອກາດ​ນີ້, ທ່ານ ສາຍ ທອງ ແກ້ວ​ດວງ​ດີ ຕາງໜ້າ​ໃຫ້​ກັບ​ຄະນະ​ຜູ້​ແທນ ສະແດງ​ຄວາມ​ຊົມເຊີຍ​ຕໍ່​ການ​ປະຕິບັດ​ໜ້າທີ່​ຂອງ​ພະນັກງານ​ທຸກໆ​ຄົນ ລວມ​ທັງ​ພາກສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​ທີ່​ໄດ້​ເອົາໃຈໃສ່​ໃນ​ການ​ປະ ຕິບັດ​ໜ້າທີ່​ຢ່າງ​ແຂງແຮງ ຈຶ່ງ​ເຮັດ​ໃຫ້​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ມີ​ຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າ​ຢ່າງ​ຕໍ່​ເນື່ອງ, ມີ​ປະສິດທິພາບ ​ແລະ ​ປະສິດ​ທິ​ຜົນ​ສູງ ພ້ອມ​ທັງ​ໃຫ້​ຄໍາ​ໝັ້ນ​ສັນຍາ​ວ່າ ຈະ​ປຸກລະດົມ​ປວງ​ຊົນ​ຊາວ ນວ ກໍ​ຄື ປວງ​ຊົນ​ລາວ ໃຫ້ການ​ຮ່ວມ​ມື​ກັບໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ຢ່າງ​ຈິງ​ຈັງ ໂດຍ​ສະເພາະ ໃນ​ການ​ປົກ​ປັກ​ຮັກສາ​ເສັ້ນທາງ​ລົດໄຟ, ປ້ອງ​ກັນ​ບໍ່​ໃຫ້​ສັດລ້ຽງ​ເຂົ້າ​ໄປ​ໃນ​ບໍລິເວນ​ລົດໄຟ​ແລ່ນ​ຜ່ານ ເພື່ອ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ ແລະ ປ້ອງ​ກັນ​ອຸບັດເຫດ.
   ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ດັ່ງກ່າວ, ເລີ່ມ​ມາ​ແຕ່​ວັນ​ທີ 25 ທັນວາ 2016, ໄລຍະ​ກໍ່ສ້າງ 5 ປີ ແລະ ຈະ​ເປີດ​ນໍາ​ໃຊ້​ທ້າຍ​ປີ 2021, ນໍາ​ໃຊ້​ງົບປະມານ​ໃນ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ທັງ​ໝົດ 37.400 ຕື້​ຢວນ, ການ​ກໍ່ສ້າງ​ແບ່ງ​ອອກ​ເປັນ 2 ໄລຍະ​ຄື: ແຕ່​ຢຸ່ຍ​ຊື ຫາ​ບໍ່​ຫ່ານ ມີ​ຄວາມ​ຍາວ 509 ກິໂລແມັດ, ແຕ່​ບໍ່​ເຕ່ນ ຫາ ນວ ຍາວ 422 ກິໂລແມັດ, ຖືກ​ອອກ​ແບບ​ດ້ວຍ​ຄວາມ​ໄວ 160 ກິໂລແມັດ​ຕໍ່​ຊົ່ວໂມງ, ມີ 32 ສະຖານີ ຊຶ່ງ​ເປັນ​ໂຄງການ​ບຸລິ​ມະ​ສິດ​ທໍາ​ອິດ ພາຍ​ໃຕ້​ຫົວຂໍ້​ລິ​ເລີ່ມ ໜຶ່ງ​ແລວ​ ໜຶ່ງ​ເສັ້ນທາງ ກາຍເປັນ​ສັນຍາ​ລັກ​ແຫ່ງ​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ຮອບດ້ານ​ລະຫວ່າງ​ສອງ​ປະເທດ ລາວ​-​ຈີນ. ນອກຈາກ​ນັ້ນ ຄະນະ​ຜູ້​ແທນ​ຍັງ​ໄດ້​ໄປ​ຢ້ຽມ​ຊົມ​ຫ້ອງ​ເຊື່ອມ​ຈອດ​ລາງ​ລົດໄຟ, ເຂດ​ເກັບ​ມ້ຽນ​ລາງ​ລົດໄຟ ແລະ ຂີ່​ລົດໄຟ​ໃນ​ຂະບວນ​ທົດ​ລອງ​ເພື່ອ​ຊົມ​ທັດ​ສະ​ນິ​ຍະ​ພາບ​ລະຫວ່າງ​ສອງ​ຟາກ​ທາງ​ຂອງ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ລົດໄຟ​ອີກ​ດ້ວຍ.
(ຂ່າວ: ແສງ​ຈັນ)


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com