Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ຂະແໜ່ງ ຍທຂ ພັດທະນາແລວທາງເຊື່ອມຈອດອາຊຽນ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ວິ​ໄລ​ສັກ ສໍ​ພາບ​ມີ​ໄຊ​ ເວ​ລາ: 14/01/2021 19:19:50 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 1740 ຄັ້ງ

ມະຕິ​ກອງ​ປະຊຸມ​ໃຫຍ່ ຄັ້ງ​ທີ X ຂອງ​ພັກ ໄດ້​ກໍາ​ນົດ​ໄວ້​ວ່າ: “ຍົກ​ລະດັບ ແລະ ຂະຫຍາຍ ພື້ນຖານ​ໂຄງ​ລ່າງ​ຢ່າງ​ມີ​ຈຸດ​ສຸມ ແລະ ຕອບ​ສະ ໜອງ​ຄວາມ​ຮຽກຮ້ອງ​ຕ້ອງການ​ໃນ​ການ​ພັດ ທະນາ, ທັງເປັນ​ການ​ເສີມ​ຂະຫຍາຍ​ທ່າແຮງ​ດ້ານ​ທີ່​ຕັ້ງ​ພູມ​ສາດ ເປັນໃຈ​ກາງຂອງ​ອະນຸ​ພາກ​ພື້ນ ດ້ວຍ​ການ​ພັດທະນາ​ແລວ​ທາງ​ເຊື່ອມ​ຈອດ​ອາ​ຊຽນ, ລວມ​ທັງ​ທາງ​ລົດໄຟ​ໃຫ້​ໄດ້​ມາດຕະຖານ​ສາກົນ, ສົ່ງເສີມ ແລະ ຍົກ​ລະດັບ​ຄວາມ​ສາມາດ​ແຂ່ງຂັນ​ຂອງ​ກໍາ​ລັງ​ຂົນສົ່ງພາຍ​ໃນ​ໃຫ້​ສູງ​ຂຶ້ນ ຕາມ​ທິດ​ພັດທະນາ​ອຸດ​ສາ​ຫະ​ກໍາ​ການ​ຂົນສົ່ງ ແລະ ໂລ​ຊິ​ສ​ຕິກ (ລະບົບ​ການ​ຂົນສົ່ງ​ທີ່​ທັນ​ສະໄໝ​ຄົບ​ຊຸດ) ເພື່ອ​ໃຫ້​ເຊື່ອມ​ໂຍງ​ຢ່າງ​ເປັນ​ລະບົບ​ກັບ​ພາກ​ພື້ນ ແລະ ສາກົນ” ຊຶ່ງ​ໃນ​ໄລຍະ 5 ປີຜ່ານມາ ກະຊວງ​ໂຍທາ​ທິ​ການ ແລະ ຂົນສົ່ງ(ຍທຂ) ແມ່ນ​ໄດ້​ຕັ້ງໜ້າ​ປະກອບສ່ວນ​ຢ່າງ​ໜັກ​ແໜ້ນ​ໃຫ້​ແກ່​ການ​ພັດທະນາ​ເສດ​ຖະ​ກິດ​-​ສັງຄົມແຫ່ງ​ຊາດ.

ສະຫາຍ ວຽງ​ສະ​ຫວັດ ສີ​ພັນ​ດອນ ເລຂາ​ຄະນະ​ບໍລິຫານ​ງານ​ພັກ ກະຊວງ ຍທຂ ໄດ້​ປະກອບ​ຄຳ​ເຫັນ​ຕໍ່​ກອງ​ປະຊຸມ​ໃຫຍ່​ຄັ້ງ​ທີ XI ຂອງພັກ​ ເມື່ອ​ວັນ​ທີ 13 ມັງກອນ​ຜ່ານ​ມາ​ນີ້, ກ່ຽວ​ກັບ​ການ​ເຊື່ອມ​ຈອດ​ດ້ານ​ຄົມມະນາຄົມ​ຂົນສົ່ງ ແລະ ພັດທະນາ​ຄວາມ​ສາມາດ​ ໃນ​ການ​ຂົນສົ່ງ​ສິນຄ້າ​ຂ້າມ​ແດນ​ວ່າ: 5 ປີຜ່ານມາ​ໄດ້​ນໍາ​ພາ​-​ຊີ້​ນໍາ​ຍົກ​ລະດັບ ແລະ ພັດທະນາ​ໂຄງ​ລ່າງ​ພື້ນຖານ​ຄົມ​ມະ​ນາ​ຄົມ​-​ຂົນສົ່ງ ຊຶ່ງ​ສໍາ​ເລັດ ການ​ກໍ່ສ້າງ​ເສັ້ນທາງ 13 ເໜືອ (ອຸດົມ​ໄຊ​-​ປາກ​ມອງ), ການ​ສ້ອມແປງ​ທາງ​ເລກ 9 (ສະຫວັນ​ນະ​ເຂດ​ຊາຍ​ແດນ​ຫວຽດນາມ), ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ເລກ 1A (ບຸນ​ເໜືອ​-​ລານ​ຕຸຍ); ກໍາ​ລັງ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ໂຄງການ ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ດ່ວນ​ວຽງ​ຈັນ​-​ບໍ່​ເຕັນ, ປັດຈຸບັນ​ໄດ້​ສໍາ​ເລັດ​ການ​ກໍ່ສ້າງ ໄລ​ຍະ​ທີ 1 (ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ​-​ວັງວຽງ). ນອກ​ນີ້, ຍັງ​ໄດ້​ພັດທະນາ​ທາງ​ຫຼວງ​ແຂວງ, ທາງ​ຊົນນະບົດ, ທາງ​ເຂົ້າ​ຫາ​ເຂດ​ເສດຖະກິດ ແລະ ຈຸດ​ສຸມ​ການ​ຜະລິດ, ດ້ວຍ​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ກັບ​ບັນດາ​ຄູ່​ຮ່ວມ​ພັດທະນາ​ຕ່າງໆ. ປະຈຸ​ບັນ, ທົ່ວ​ປະເທດ​ມີ​ລະບົບ​ຕາໜ່າງ​ເສັ້ນທາງ​ທັງ​ໝົດ 58.254 ກມ, ທຽບໃສ່ ປີ 2015 ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ 1.922 ກມ. ມີ​ເສັ້ນທາງ​ທຽວ​ໄດ້​ຕະຫຼອດ​ປີ ໄປ​ເຖິງ​ທຸກ​ເມືອງ​ໃນ​ທົ່ວ​ປະ​ເທດ. ພ້ອມ​ກັນ​ນີ້, ກໍ​ໄດ້​ເອົາໃຈໃສ່​ບູລະນະ​ຮັກສາ ແລະ ສ້ອມແປງ​ເສັ້ນທາງ​ຕ່າງໆ, ຊຶ່ງ​ໄດ້​ນໍາ​ໃຊ້ 80% ຂອງ​ງົບປະມານ​ລົງທຶນ​ຂອງ​ກະຊວງ ແລະ ຍາດ​ແຍ່ງ​ເອົາ​ການ​ຊ່ວຍເຫຼືອ​ຈາກ​ຕ່າງ​ປະ​ເທດ. ນອກຈາກ​ນີ້, ກໍ​ໄດ້​ຄົ້ນຄວ້າ​ອອກ​ນິຕິ​ກໍາ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ມາດຖານ​ຂອງ​ບໍລິສັດ​ກໍ່​ສ້າງ​-​ສ້ອມແປງ​ຂົວ​-​ທາງ ແລະ ບໍລິສັດ​ທີ່​ປຶກ​ສາ. ໄດ້​ນໍາ​ພາ​-​ຊີ້​ນໍາ​ພັດທະນາ​ດ້ານ​ໂຍທາ​ທາງ​ນ້ໍາ ໂດຍ​ເຊັນ​ສັນຍາ​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ລົງທຶນ​ພັດທະນາ ທ່າ​ທຽບ​ເຮືອ​ຂອງ​ທ່າເຮືອ​ຫວຸງ​ອ່າງ ກັບ ສສ.ຫວຽດນາມ ໃນ​ການ​ເພີ່ມ​ຮຸ້ນ​ໃຫ້​ແກ່ ສປປ ລາວ ຈາກ 20% ມາ​ເປັນ 60%, ໄດ້​ປັບປຸງ​ເຄື່ອງໝາຍ​ການ​ເດີນ​ເຮືອ ແລະ ສໍາ​ເລັດ​ການ​ສໍາ​ຫຼວດ​ເສດຖະກິດ​ເຕັກນິກ ການ​ປັບປຸງ​ຄອງ​ເດີນ​ເຮືອ​ແຕ່​ຫ້ວຍ​ຊາຍ​ຫາ​ຫຼວງ​ພະ​ບາງ ໃຫ້​ໄດ້​ມາດຕະຖານ​ເຮືອ 500 ໂຕນ ສາມາດ ແລ່ນ​ໄດ້​ຕະຫຼອດ​ປີ, ໄດ້​ນໍາ​ພາ​-​ຊີ້​ນໍາ​ຍົກ​ສູງ​ຄຸນ​ນະ​ພາບ​ດ້ານ​ການບິນ​ພົນ​ລະ​ເຮືອນ ຊຶ່ງ​ຖືກ​ຮັບຮອງ​ຈາກ​ອົງການ ການບິນ​ພົນ​ລະ​ເຮືອນ​ສາກົນ ກ່ຽວ​ກັບ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ​ການບິນ​ຮອບດ້ານ​ໃນ​ປີ 2015 ແລະ ວຽກ​ງານ ປ້ອງ​ກັນ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ​ການບິນ​ໃນ​ປີ 2018, ໄດ້​ສໍາ​ເລັດ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ຂະຫຍາຍ​ອາຄານ​ສະຫນາມ​ບິນ ສາກົນ ວັດ​ໄຕ, ກໍາ​ລັງ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ສະໜາມ​ບິນ​ໜອງ​ຄ້າງ, ຊຶ່ງ​ຄາດ​ວ່າ​ຈະ​ສໍາ​ເລັດ ໃນ​ທ້າຍ ປີ 2021 ແລະ ໂຄງການ​ປັບປຸງ​ກໍ່ສ້າງ​ສະໜາມ​ບິນ​ຫ້ວຍ​ຊາຍ ເພື່ອ​ຍົກ​ລະດັບ​ສິ່ງ​ອໍາ​ນວຍ​ຄວາມ​ສະດວກ​ຂອງ​ອາຄານ​ຜູ້ໂດຍສານ​ໃຫ້​ທັນ​ສະໄໝ​ເທື່ອ​ລະ​ກ້າວ. ປັດຈຸ​ບັນ, ມີ​ສະ​ໜາມ​ບິນ​ທັງ​ໝົດ 12 ແຫ່ງ. ໃນ​ນັ້ນ, ສະໜາມ​ບິນ​ສາກົນ 4 ແຫ່ງ, ໄດ້​ນໍາ​ພາ​-​ຊີ້​ນໍາ​ພັດທະນາ​ດ້ານ​ທາງ​ລົດໄຟ ໂດຍ​ສຸມ​ໃສ່​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ ລົດໄຟ​ລາວ​-​ຈີນ, ມາ​ຮອດ​ປັດຈຸບັນ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ໂຄງ​ລ່າງ​ພື້ນຖານ ປະຕິບັດ​ໄດ້ 94,15% ກໍາ​ລັງ​ຈັດ​ຕັ້ງ ປະຕິບັດ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ລົດໄຟ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ລາວ​-​ໄທ ໄລຍະ II (ຕອນ​ທີ 2) ແຕ່​ສະຖານີ​ທ່າ​ນາ​ແລ້ງ, ສະຖານີ​ວຽງ​ຈັນ (ບ້ານ​ຄໍາ​ສະຫວາດ) ປະຕິບັດ​ໄດ້ 21,81%, ພ້ອມ​ກັນ​ນີ້ ກໍ​ໄດ້​ເປີດ​ການ​ແລ່ນ​ລົດ ຂົນສົ່ງ​ສິນຄ້າ ລາວ​-​ໄທ. ໄດ້​ນໍາ​ພາ​-​ຊີ້​ນໍາ​ພັດທະນາ​ການ​ຂົນສົ່ງ​ທາງບົກ, ການ​ຂົນສົ່ງ​ຂ້າມ​ແດນ, ການ​ຂົນສົ່ງ​ໂດຍສານ ບັນດາ​ແຂວງ​ໃນ​ຂອບ​ເຂດ​ທົ່ວ​ປະເທດ​ມີ​ທັງ​ໝົດ119 ສາຍ​ທາງ, ລະຫວ່າງ ສປປ ລາວ ກັບ​ບັນດາ​ປະເທດ​ໃກ້​ຄຽງ ມີ​ສາຍ​ທາງ​ການ​ແລ່ນ​ລົດ​ໂດຍສານ​ປະ​ຈໍາ​ທາງ ລາວ​-​ໄທ, ລາວ​-​ຈີນ, ລາວ​-​ຫວຽດນາມ ແລະ ລາວ​-ກໍາ​ປູ​ເຈຍ ລວມ​ທັງ​ໝົດ​ມີ 81 ສາຍ​ທາງ. ໃນ 5 ປີຜ່ານມາ ການ​ບໍລິການ​ຂົນສົ່ງ​ໂດຍສານ​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ 15%. ໃນ​ນັ້ນ, ບໍ​ລິ​ມາດ​ຂົນສົ່ງ​ໂດຍສານ​ລະຫວ່າງ​ປະເທດ​ໄດ້ 7,5 ລ້ານ​ກວ່າ​ເທື່ອ​ຄົນ ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ​ສະເລ່ຍ 4,5% ຕໍ່​ປີ.ການ​ຂົນສົ່ງ​ສິນຄ້າ ໄດ້​ນໍາ​ໃຊ້​ການ​ບໍລິການ​ທ່າ​ບົກ 5 ແຫ່ງ​ຄື: ສະຖານີ​ລົດໄຟ​ທ່າ​ນາ​ແລງ (ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ), ເຊ​ໂນ (ສະ​ຫັ​ວນ​ນະ​ເຂດ), ວັງ​ເຕົ່າ (ຈໍາ​ປາ​ສັກ), ນາ​ເຕີຍ (ຫຼວງ​ນ້ໍາ​ທາ) ແລະ ທ່າ​ແຂກ (ຄໍາ​ມ່ວນ); ໄດ້​ລົງ​ນາມ​ໃນ​ບົດ​ບັນທຶກ​ຄວາມ​ເຂົ້າໃຈ​ວ່າ​ດ້ວຍ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ ສັນຍາ​ວ່າ​ດ້ວຍ​ການ​ອໍາ​ນວຍ​ຄວາມ​ສະດວກ​ແກ່​ການ​ຂົນສົ່ງ​ຂ້າມ​ແດນ (ສະບັບ​ທົດ​ລອງ). ພວກ​ເຮົາ​ໄດ້​ສືບຕໍ່​ເປັນໃຈ​ກາງ​ປະສານ​ສົມທົບ​ກັບ​ພາກສ່ວນ​ຕ່າງໆ ເພື່ອ​ປັບປຸງ​ກົນ​ໄກ ແລະ ຂອດ​ບໍລິການ​ຢູ່​ດ່ານ​ຊາຍ​ແດນ, ຕາມ​ສາຍ​ທາງ​ໃຫ້​ຄ່ອງ​ຕົວ ແລະ ສ້າງ​ຄວາມ​ໂປ່​ງ​ໃສ, ການ​ກວດກາ​ຕ່າງໆ ບໍ່​ໃຫ້​ຊ້ໍາ​ຊ້ອນ​ກັນ. ອັນ​ພົ້ນ​ເດັ່ນ​ພວກ​ເຮົາ​ໄດ້​ເປັນ​ເຈົ້າ​ການ​ຊຸກຍູ້ ແລະ ສ້າງ​ສໍາ​ເລັ​ດດໍາ​ລັດ​ວ່າ​ດ້ວຍ ດ່ານ​ຊາຍ​ແດນ ແລະ ສະໜາມ​ບິນ​ສາກົນ ສະບັບ​ເລກ​ທີ 558/ລບ, ລົງ​ວັນ​ທີ 31 ທັນວາ 2018 ຊຶ່ງເປັນ​ນິຕິ​ກໍາ​ທີ່​ສໍາ​ຄັນ​ໃນ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ການ​ອໍາ​ນວຍ​ຄວາມ​ສະດວກ ໃຫ້​ແກ່​ການ​ຂົນສົ່ງ​ຜ່ານ​ແດນ ຂອງ ສປປ ລາວ, ໃນ 5 ປີ ຜ່ານ​ມາ ບໍ​ລິ​ມາດ​ການ​ຂົນສົ່ງ​ສິນຄ້າ ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ 9,47%.

ສະຫາຍ ກ່າວ​ຕື່ມ​ວ່າ: ເພື່ອ​ສືບຕໍ່​ເສີມ​ຂະຫຍາຍ​ທ່າແຮງ​ທາງ​ດ້ານ​ທີ່​ຕັ້ງ​ພູມ​ສາດ​ຂອງ​ປະເທດ​ໃຫ້​ເກີດ​ຜົນ​ປະໂຫຍດ​ສູງ​ສຸດ ເພື່ອ​ເຊື່ອມ​ໂຍງ ແລະ ເຊື່ອມ​ຈອດ​ກັບ​ປະເທດ​ອ້ອມ​ຂ້າງ, ອະນຸ​ພາກ​ພື້ນ, ພາກ​ພື້ນ ແລະ ສາກົນ ໃນຕໍ່ໜ້າ​ຈະ​ຕ້ອງ​ໄດ້​ສຸມ​ໃສ່​ດັ່ງນີ້: ພັດທະນາ​ລະບົບ​ຕາໜ່າງ​ເສັ້ນທາງ​ຕາມ​ລະບົບ​ຕາໜ່າງ​ເຊື່ອມ​ໂຍງ​ແບບ 3911 ຄື: ສາຍ​ຕັ້ງ 3 ເສັ້ນ, ສາຍ​ຂວາງ 9 ເສັ້ນ ແລະ ທາງ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່ ສາຍ​ຕັ້ງ ແລະ ສາຍ​ຂວາງ 11 ເສັ້ນ ທີ່​ໄດ້​ຕາມ​ມາດຖານ​ເຕັກນິກ​ຂອງ​ເສັ້ນທາງ​ຫຼວງ​ອາ​ຊຽນ, ສ້າງ​ຂົວ​ຂ້າມ​ນ້ໍາ​ຂອງ​ປາກ​ຕະ​ພານ​-​ເຂັມ​ມະ​ລາດ, ຂົວ​ຂ້າມນ້ໍາ​ຂອງ​ສໍາ​ລັບ​ທາງ​ລົດໄຟ ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ​-​ໜອງ​ຄາຍ, ສຶກສາ, ສໍາ​ຫຼວດ-​ອອກ​ແບບ ແລະ ກໍ່ ສ້າງ​ເສັ້ນທາງ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ທີ່​ສິ້ນ​ສຸດ ແລະ ມີ​ປະສິດ​ທິ​ຜົນ​ທີ່​ສຸດ ລະຫວ່າງ ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ - ນະຄອນຫຼວງ​ຮ່າ​ໂນ້ຍ ສສ ຫວຽດນາມ; ປັບປຸງ​ລະບົບ​ບູລະນະ​ຮັກສາ​ເສັ້ນທາງ​ດ້ວຍ​ການ​ສ້າງຕັ້ງ​ກອງ​ສ້ອມແປງ​ເສັ້ນທາງ ເປັນ​ປົກກະຕິ​ປະ​ຈໍາ​ແຕ່​ລະ​ຕອນ​ທາງ​ຕາມ​ຮູບ​ແບບ​ທຸລະ​ກິດ​ທີ່​ເໝາະ​ສົມ, ສູ້​ຊົນ​ໃຫ້​ສໍາ​ເລັດ​ການ​ກໍ່ສ້າງ ແລະ ດໍາ​ເນີນ​ການ​ບໍລິການ ການ​ຂົນສົ່ງ​ທາງ​ລົດໄຟ ລາວ​-​ຈີນ; ລະດົມ​ທຶນ ກໍ່ສ້າງ​ເສັ້ນທາງ​ລົດໄຟ ແຕ່​ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ​-​ທ່າ​ແຂກ​-​ມູ​ຢາ ແລະ ສຶກສາ​ຄວາມ​ເປັນ​ໄດ້​ເສັ້ນທາງ​ລົດໄຟ ແຕ່​ທ່າ​ແຂກ​-​ສະຫວັນ​ນະ​ເຂດ​-ຈໍາ​ປາ​ສັກ​-​ຊາຍ​ແດນ ລາວ​-ກໍາ​ປູ​ເຈຍ ແລະ ຈໍາ​ປາ​ສັກ​-​ວັງ​ເຕົ່າ. ສືບຕໍ່​ປັບປຸງ​ເຄື່ອງໝາຍ​ການ​ເດີນ​ເຮືອ​ຕາມ​ລໍາ​ແມ່​ນ້ໍາ​ຂອງ, ປັບປຸງ​ຄອງ​ເດີນ​ເຮືອ​ແຕ່​ຫ້ວຍ​ຊາຍ ຫາ ຫຼວງ​ພະ​ບາງ ໃຫ້​ໄດ້​ມາດຕະຖານ​ເຮືອ 500 ໂຕນ ສາມາດ​ແລ່ນ​ໄດ້, ເຊື່ອມ​ຈອດ​ການ​ຄົມມະນາຄົມ​ທາງ​ນ້ໍາ ກັບ ທາງບົກ ດ້ວຍ​ການ​ສ້າງ​ເສັ້ນທາງ​ເຂົ້າ​ເຖິງ​ດ່ານ ແລະ ນໍາ​ໃຊ້​ສາງ​ຮ່ວມ​ກັນ, ສ້າງ​ເສັ້ນທາງ​ບິນ​ທີ່​ເຊື່ອມ​ຈອດ​ກັບ​ສາກົນ ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ​ຕາມ​ຄວາມ​ຕ້ອງການ​ຂອງ​ຕະຫຼາດ​ການບິນ ພາຍ​ໃນ, ລະຫວ່າງ​ປະເທດ ແລະ ການບິນ​ຜ່ານ ໃນ​ແຕ່​ລະ​ໄລຍະ; ປັບປຸງ​ສະໜາມ​ບິນ​ສາກົນ​ຢ່າງ​ໜ້ອຍ ໃຫ້​ໄດ້​ມາດຕະຖານ​ການ​ບໍລິການ​ພື້ນຖານ ຂອງ​ພາກ​ພື້ນ; ສໍາ​ຫຼວດ ແລະ ອອກ​ແບບ​ສະໜາມ​ບິນ ສາກົນ​ແຫ່ງ ໃໝ່​ຢູ່​ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ ແລະ ເຊ​ໂນ ເພື່ອ​ສ້າງ ໃຫ້​ເປັນ​ສະໜາມ​ບິນ​ທາງ​ຜ່ານ​ຂອງ​ພາກ​ພື້ນ, ຈັດ​ຕັ້ງ​ການ​ບໍລິການ​ໂລ​ຊິສ​ຕິກ​ຕາມ 3 ຍຸດທະສາດ​ຄື: ຍຸດທະສາດ​ການ​ເຕົ້າໂຮມ​ສິນຄ້າ; ຍຸດທະສາດ​ການ​ສົ່ງເສີມ​ພາກ​ທຸລະ​ກິດ ແລະ ຍຸດທະສາດ​ການ​ຂະຫຍາຍ​ຕະຫຼາດ​ຂົນສົ່ງ​ໂດຍ​ນໍາ​ໃຊ້​ການ ບໍລິການ ຢູ່​ທ່າ​ບົກ 5 ແຫ່ງ ສະຖານີ​ລົດໄຟ​ທ່າ​ນາ​ແລ້ງ, ທ່າ​ແຂກ, ເຊ​ໂນ, ວັງ​ເຕົ່າ ແລະ ນາ​ເຕີຍ. ສົ່ງເສີມ​ບໍລິສັດ​ຂົນສົ່ງ​ສິນຄ້າ​ຂອງ​ລາວ ໃຫ້​ກ້າວ​ຂຶ້ນ​ເປັນ​ບໍລິສັດ​ໂລ​ຊິສ​ຕິກ ໃຫ້​ໄດ້​ຢ່າງ​ໜ້ອຍ 20% ຂອງ​ຈໍາ​ນວນ ບໍລິສັດ​ທັງ​ໝົດ, ສ້າງ​ສະມາຄົມ​ຂົນສົ່ງ​ສິນຄ້າ ມີ​ຄວາມ​ສາມາດ​ໃນ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ທຸກ​ບໍລິສັດ​ຂົນສົ່ງ​ລະຫວ່າງ​ປະ​ເທດ.

(ຂ່າວ​-​ພາບ: ສຳ​ນານ ​ພົມ​ພັກດີ)


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com