Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ກອງປະຊຸມສະຫຼຸບ ແຜນການ-ການລົງທຶນ ແລະ ການເງິນ ປະຈຳປີ 2020

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ສິດ​ທິ​ພອນ ຣາ​ຊະ​ພົນ ເວ​ລາ: 05/02/2021 17:13:22 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 1769 ຄັ້ງ

ກອງປະຊຸມສະຫຼຸບວຽກງານແຜນການ-ການລົງທຶນ ແລະ ການເງິນ ປະຈຳປີ 2020 ແລະ ທິດທາງ ປະຈຳປີ 2021 ໄດ້ເປີດຂຶ້ນໃນວັນທີ 5 ກຸມພາ 2021 ໂດຍການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ທອງລຸນ ສີສຸລິດ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ຊຶ່ງມີທ່ານ ສອນໄຊ ສີພັນດອນ ຮອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ລັດຖະມົນຕີກະຊວງແຜນ ການ ແລະ ການລົງທຶນ, ທ່ານ ສົມດີ ດວງດີ ຮອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ລັດຖະມົນຕີກະຊວງການເງິນ ມີບັນດາທ່ານລັດຖະມົນຕີ, ປະທານອົງການທຽບເທົ່າຂັ້ນສູນກາງ, ເຈົ້າແຂວງ, ຮອງປະທານອົງການທຽບ ເທົ່າຂັ້ນສູນກາງ, ຮອງລັດຖະມົນຕີ, ຮອງເຈົ້າແຂວງ, ຮອງເຈົ້າຄອງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ, ຫົວໜ້າກົມ, ຮອງຫົວໜ້າກົມ, ຫົວໜ້າພະແນກ ແລະ ພະນັກງານຫຼັກແຫຼ່ງຂອງຂະແໜງແຜນການ ແລະ ການລົງທຶນ ແລະ ຂະແໜງການເງິນທົ່ວປະເທດເຂົ້າຮ່ວມ.

ກອງປະຊຸມໄດ້ຮັບຟັງການສະຫຼຸບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແຫ່ງຊາດ ແລະ ແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດ 5 ປີ (2016-2020), ທິດທາງ 5 ປີ (2021-2025) ແລະ ກຳນົດວຽກ ງານຈຸດສຸມໃນປີ 2021. ໄດ້ປຶກສາຫາລືກ່ຽວກັບວຽກງານຈຸດສຸມຈຳນວນໜຶ່ງເປັນຕົ້ນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ຄໍາສັ່ງ ສະບັບເລກທີ 02/ນຍ, ຄໍາສັ່ງ ສະບັບເລກທີ 03/ນຍ, ການປັບປຸງຄໍາແນະນຳ ວ່າດ້ວຍການ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດກົດໝາຍການລົງທຶນຂອງລັດ, ແຜນງານການຫັນເປັນທັນສະໄໝຂອງຂະແໜງການເງິນ, ວຽກງານງົບປະມານ, ຄັງເງິນ, ວຽກສ່ວຍສາອາກອນ, ພາສີ, ວຽກງານຄຸ້ມຄອງຊັບສິນຂອງລັດ ແລະ ສະ ເໜີນິຕິກຳລຸ່ມກົດໝາຍຈໍານວນໜຶ່ງໃຫ້ກອງປະຊຸມປະກອບຄຳຄິດຄຳເຫັນ. ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະ ນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດ ແລະ ແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດ 5 ປີ ຜ່ານມາ ແລະ ແຜນພັດທະນາ ເສດຖະກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດ ແລະ ແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດ ປີ 2021 ໄດ້ກຳນົດຄາດໝາຍສູ້ຊົນເຮັດໃຫ້ ລວມຍອດມູນຄ່າຜະລິດຕະພັນພາຍໃນ (GDP) ປີ 2021 ເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງຕໍ່າຢູ່ໃນລະດັບ 4%, ຮັບປະກັນ ສະຖຽນລະພາບທາງດ້ານເສດຖະກິດມະຫາພາກ, ສູ້ຊົນປະຕິບັດແຜນລາຍຮັບງົບປະມານໃຫ້ໄດ້ 27.629 ຕື້ກີບ ຫຼື ທຽບເທົ່າ 15,13% ຂອງ GDP.

ໃນໂອກາດດັ່ງກ່າວທ່ານນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ໄດ້ຍ້ອງຍໍຊົມເຊີຍທັງ 2 ຂະແໜງການທີ່ໄດ້ທຸ້ມເທເຫື່ອ ແຮງສະຕິປັນຍາເຂົ້າໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດ ແລະ ແຜນງົບ ປະມານແຫ່ງລັດ ກໍຄືການພັດທະນາຂອງປະເທດໃຫ້ມີຄວາມຄືບໜ້າເປັນກ້າວໆ, ໃນປີ 2021 ເປັນປີທີ່ມີຄວາມໝາຍສຳຄັນທີ່ສຸດໃນການເລີ່ມຕົ້ນຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ 5 ປີ ຄັ້ງທີ IX ແລະ ເປັນການຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ ຄັ້ງທີ XI ຂອງພັກ; ຈຶ່ງຮຽກຮ້ອງໃຫ້ບັນດາສະຫາຍທີີ່ ເປັນຫຼັກແຫຼ່ງ. ກຳລັງແຮງຂອງປະເທດຊາດຕ້ອງເປັນເຈົ້າການແທ້ເພື່ອເສີມຂະຫຍາຍຫົວຄິດປະດິດສ້າງເລີ່ມຄົ້ນຄິດເຖິງການປ່ຽນແປງໃໝ່ ຫຼື ການປະຕິຮູບຢ່າງບຸກທະລຸແທ້ນັັ້ນ ຕ້ອງເອົາໃຈໃສ່ຕື່ມບາງບັນຫາດັ່ງນີ້: ເພື່ອໃຫ້ຮັບປະກັນຕໍ່ວຽກງານດັ່ງກ່າວ, ສືບຕໍ່ສຶກສາອົບຮົມການເມືອງ - ແນວຄິດໃຫ້ພະນັກງານຢູ່ໃນຂົງ ເຂດແຜນການ-ການລົງທຶນ ແລະ ຂົງເຂດການເງິນ ໃຫ້ມີຄວາມຈົົ່ງຮັກພັກດີ, ມີຈັນຍາບັນ, ຮັກວິຊາຊີບ, ປະຕິບັດວິໄນທາງດ້ານແຜນການ - ການເງິນຢ່າງເຄັ່ງຄັດ, ຍົກສູງສະຕິຄວາມຮັບຜິດຊອບໜ້າທີີ່ການເມືອງ ທີີ່ໄດ້ຮັບມອບໝາຍ ແລະ ຖືເອົາຜົນປະໂຫຍດຂອງປະເທດຊາດເປັນກົກ, ເພືີ່ອລຶບລ້າງປະກົດການຫຍໍ້ທໍ້ໃຫ້ຂາດໂຕ, ຖ້າຍັງມີປະກົດການເກີດຂຶ້ນແມ່ນໃຫ້ປະຕິບັດຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການຢ່າງ ເດັດຂາດ, ຕ້ອງປັບປຸງ ແລະ ເຮັດໃຫ້ກົງຈັກຂອງທັງ 2 ຂະແໜງການກະທັດຮັດ, ສົມເຫດສົມຜົນ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນໃນການແກ້ໄຂວຽກງານໃຫ້ໄດ້ຫຼາຍ, ໃຫ້ຖືກຕ້ອງຕາມກົດໝາຍ, ປະຢັດງົບປະມານ ແລະ ປະຢັດເວລາ. ສ້າງກົງຈັກໃຫ້ມີລັກສະນະສົົ່ງເສີມໃຫ້ພະນັກງານມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງ, ມີແນວຄິດກ້າວໜ້າ, ແຂ່ງຂັນໃນການສ້າງຜົນງານຢ່າງຖືກຕ້ອງ ແລະ ເປັນຂະບວນການຢ່າງຟົດຟື້ນ; ສືບຕໍ່ເຮັດໃຫ້ເສດຖະກິດ ຂະຫຍາຍຕົວຕາມລະດັບຄາດໝາຍທີີ່ວາງໄວ້ ທຸກຂະແໜງການ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນຕ້ອງປະສານສົມທົບກັນຢ່າງ ກົມກຽວໃນການສືບຕໍ່ຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດບັນດາຂົງເຂດຈຸດສຸມຕ່າງໆທີີ່ລະບຸໃນມະຕິຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ແລະ ດໍາລັດຢ່າງໜັກແໜ້ນ ແລະ ມີແບບແຜນການຜັນຂະຫຍາຍຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດຢ່າງເປັນຮູບປະທໍາ ແລະ ລາຍງານຄວາມຄືບໜ້າໃຫ້ລັດຖະບານຊາບໃນແຕ່ລະໄລຍະຢ່າງມີຄວາມເປັນເຈົ້າການ; ສືບຕໍ່ເອົາໃຈໃສ່ບັນ ດາມາດຕະການເຝົ້າລະວັງ, ສະກັດກັັ້ນ, ຄວບຄຸມ ແລະ ແກ້ໄຂຜົນກະທົບການແຜ່ລະບາດຂອງພະຍາດ ໂຄວິດ-19 ຢ່າງເຂັ້ມງວດ ແລະ ຄົ້ນຄວ້າອອກບັນດາມາດຕະການທີີ່ເລັ່ງດ່ວນໃນການຟື້ນຟູເສດຖະກິດ ໃຫ້ກັບຄືນມາສູ່ສະພາບທີີ່ດີຂຶ້ນ; ສຸມໃສ່ຢ່າງເລັ່ງດ່ວນໃນການຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດບັນດານະໂຍບາຍ ແລະ ມາດ ຕະການໃນການຄຸ້ມຄອງມະຫາພາກທາງດ້ານການເງິນ, ເງິນຕາເພືີ່ອສ້າງຄວາມໝັັ້ນທ່ຽງໃຫ້ເສດຖະກິດ ແລະ ສ້າງຄວາມເຊືີ່ອໝັັ້ນ ໃຫ້ແກ່ນັກລົງທຶນ ແລະ ຜູ້ປະກອບການຕໍ່ກັບສະພາບເສດຖະກິດຂອງປະເທດເຮົາ. ຕ້ອງ ມີກົນໄກ ແລະ ຮູບແບບສົົ່ງເສີມການເຂົ້າເຖິງແຫຼ່ງທຶນໃຫ້ແກ່ບັນດາວິສາຫະກິດ ໃຫ້ເປັນຮູບປະທໍາ ຫຼາຍຂຶ້ນທັງນໍາໃຊ້ເຄືີ່ອງມືທີີ່ທັນສະໄໝເຂົ້າມາຊ່ວຍໃນການຄຸ້ມຄອງການດໍາເນີນງານເພືີ່ອຫຼຸດຕົ້ນທຶນ ໃນການຈັດຕັັ້ງ ປະຕິບັດ ແລະ ສ້າງຄວາມສະດວກໃຫ້ນັກລົງທຶນ ແລະ ຜູ້ປະກອບການສາມາດເຂົ້າເຖິງແຫຼ່ງທຶນ ແລະ ຂໍ້ມູນໄດ້ໄວຂຶ້ນ ປະຕິຮູບລະບົບການລົງທຶນຂອງລັດໃຫ້ມີການຫັນປ່ຽນ, ເຄັ່ງຄັດຕາມລະ ບຽບກົດໝາຍ ໃຫ້ການລົງທຶນມີຈຸດສຸມ, ມີປະສິດທິຜົນ ແລະ ສອດຄ່ອງຕາມງົບປະມານບໍ່ໃຫ້ມີໜີ້ສິນສະສົມ ເພີີ່ມຂຶ້ນ; ຕ້ອງພ້ອມກັນຕັດສິນໃຈປັບປຸງວຽກງານສົ່ງເສີມ ແລະ ຄຸ້ມຄອງການລົງທຶນຂອງເອກະຊົນພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດຢ່າງແຂງແຮງ ແລະ ເປັນເຈົ້າການສູງ ໂດຍການບຸກທະລຸແກ້ໄຂຂອດຂັ້ນບໍລິການປະຕູດຽວໃຫ້ໄດ້ໄວ, ຮັບປະກັນຄຸນນະພາບ, ຮັບປະກັນຄວາມຖືກຕ້ອງ, ໂປ່ງໃສ, ໜ້າເຊືີ່ອຖືຕາມຈິດໃຈຮັບ ໃຊ້ປະຊາຊົນ ຢ່າງບໍ່ມີເງືີ່ອນໄຂ ແນໃສ່ດຶງດູດການລົງທຶນຕ່າງປະເທດຢ່າງມີຈຸດສຸມ - ມີຄຸນນະພາບ, ປະຕິບັດຕາມກົດ ໝາຍຢ່າງຖືກຕ້ອງ ແລະ ເຄັ່ງຄັດໃນແຕ່ລະຂັັ້ນ, ສົົ່ງເສີມກົນໄກຕິດຕາມ, ກວດກາການປະ ຕິບັດວຽກງານຂອງພະນັກງານເປັນສໍາຄັນ, ຖ້າພົບພະນັກງານຜູ້ໃດຍັງກົດໜ່ວງທ່ວງດຶງຕ້ອງແກ້ໄຂພະນັກ ງານຜູ້ນັັ້ນຢ່າງເດັດຂາດ. ທັງໝົດນີ້ແມ່ນເພືີ່ອສືບຕໍ່ຍູ້ແຮງການລົງທຶນເອກະຊົນພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ໃຫ້ ເປັນກໍາລັງຕົ້ນຕໍ ໃນການຊຸກຍູ້ການເຕີບໂຕຂອງເສດຖະກິດ; ສືບຕໍ່ຄຸ້ມຄອງເຂດເສດຖະກິດພິເສດ ໃຫ້ກາຍ ເປັນກໍາລັງແຮງສໍາຄັນໃນການພັດທະນາເສດຖະກິດ ໂດຍຕ້ອງພັດທະນາເສດຖະກິດພິເສດໃຫ້ມີ ຈຸດສຸມ, ມີຈຸດພິເສດສະເພາະທີີ່ແຕກຕ່າງ ແລະ ສາມາດແຂ່ງຂັນໄດ້, ການຜະລິດຢູ່ພາຍໃນເຂດເສດຖະ ກິດພິເສດ ຕ້ອງເປັນຕົວແບບທາງດ້ານການນໍາໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີ, ການສ້າງມູນຄ່າເພີີ່ມ, ການເຊືີ່ອມໂຍງກັບ ຕ່ອງໂສ້ການຜະລິດຂອງພາກພື້ນ - ສາກົນ ແລະ ການເຊືີ່ອມໂຍງກັບການຜະລິດຢູ່ນອກເຂດ. ການບໍລິ ການຂອງພາກລັດຢູ່ພາຍໃນເຂດເສດຖະກິດພິເສດກໍຕ້ອງເຮັດແບບປະຕູດຽວ ແລະ ຄົບຊຸດເພືີ່ອສ້າງສະ ພາບແວດລ້ອມທີີ່ເອື້ອອໍານວຍຄວາມສະດວກໃຫ້ແກ່ຜູ້ລົງທຶນ; ສືບຕໍ່ວຽກຮ່ວມມືກັບສາກົນ, ຮ່ວມມືລາວ - ຫວຽດນາມ ແລະ ຮ່ວມມືລາວ-ຈີນ ເປັນວຽກທີີີ່ສໍາ ຄັນຫຼາຍໃນການຊຸກຍູ້ການຂະຫຍາຍຕົວ ກໍຄືການ ພັດທະນາເສດຖະກິດ - ສັງຄົມຂອງປະເທດ. ສະນັັ້ນການຂົນຂວາຍການຊ່ວຍເຫຼືອທາງດ້ານວິຊາການ ແລະ ທຶນຮອນ ເຂົ້າມາໃນຂະບວນການພັດທະນາຕ້ອງມີຈຸດສຸມ ແລະ ເປັນລະບົບ; ຫັນເອົາທຶນຈາກການ ຊ່ວຍເຫຼືອ ທາງການ ເພືີ່ອການພັດທະນາໄປສູ່ການພັດທະນາຄົນ, ພັດທະນາໂຄ່ງລ່າງພື້ນຖານຢູ່ຊົນນະບົດ, ແກ້ໄຂ ຄວາມທຸກຍາກ ແລະ ຫັນບັນດາໂຄງການເຫຼົ່ານັັ້ນເປັນໂຄງການ, ກິດຈະກໍາທີີ່ສະໜັບສະໜູນໃຫ້ແກ່ ການຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດບັນດາເປົ້າໝາຍການພັດທະນາແບບຍືນຍົງແລະສ້າງຖານ ເສດຖະກິດໃຫ້ສາມາດຫຼຸດພົ້ນອອກຈາກຄວາມດ້ອຍພັດທະນາຢ່າງໝັັ້ນທ່ຽງ. ສະເພາະການຮ່ວມມືກັບ ສສ ຫວຽດນາມ ແລະ ສປຈີນ ນັັ້ນຕ້ອງຖືເປັນວຽກບຸລິມະສິດເພືີ່ອສ້າງໃຫ້ໄດ້ຄວາມໄວ້ເນື້ອເຊືີ່ອໃຈ, ໝາກຜົນຕົວຈິງ, ຜັນຂະຫຍາຍ ການ ຕົກລົງຕ່າງໆໃຫ້ເກີດດອກອອກຜົນຢ່າງຕັັ້ງໜ້າ ແລະ ເຮົາເອງຕ້ອງເປັນເຈົ້າການ, ເປັນຜູ້ຢາກໄດ້ ການພັດ ທະນາ ແລະ ໄດ້ຮັບປະໂຫຍດສູງສຸດ ຊຶ່ງສິ່ງນີ້ຕ້ອງໄດ້ປັບປຸງປ່ຽນແປງປະຕິຮູບໃນແບບ ແຜນການເຮັດວຽກ ທີີ່ວ່ອງໄວ, ມີຄຸນນະພາບ ແລະ ຈິງໃຈ. ຜ່ານມາເຫັນວ່າເຮົາຍັງບໍ່ເປັນເຈົ້າການ ຍັງມີລັກສະນະລໍຖ້າໃຫ້ຝ່າຍ ເພືີ່ອນຊຸກຍູ້ຈຶ່ງຄ່ອຍເໜັງ, ບໍ່ທັນການ, ເສຍໂອກາດ ແລະ ເສຍທຶນຮອນ; ສືບຕໍ່ປັບປຸງລະບົບຂໍ້ມູນສະຖິຕິໃຫ້ ມີຄຸນນະພາບສູງຂຶ້ນ ແລະ ສາມາດເຂົ້າເຖິງໄດ້ຢ່າງສະດວກ ໂດຍການ ຜັນຂະຫຍາຍກົດໝາຍ ແລະ ຍຸດທະສາດ ທີີ່ໄດ້ຮັບຮອງແລ້ວນັັ້ນໃຫ້ເປັນຮູບປະທໍາ ເປັນຕົ້ນເອົາໃຈໃສ່ ການສ້າງຄວາມອາດສາມາດ ໃຫ້ແກ່ບຸກຄະລາກອນທາງດ້ານສະຖິຕິຢູ່ຂັັ້ນທ້ອງຖິ່ນ, ສ້າງຖານຂໍ້ມູນສະຖິຕິ ລວມສູນ ແລະ ສ້າງກົນໄກຕາ ໜ່າງການປະສານງານດ້ານສະຖິຕິໃຫ້ກວ້າງຂວາງ ແລະ ຄົບຖ້ວນ; ເລັ່ງປະຕິຮູບວຽກງານ ການເງິນຢ່າງ ຮອບດ້ານ ແລະ ແຂງແຮງ ຕາມຍຸດທະສາດທີີ່ລັດຖະບານໄດ້ຮັບຮອງ ໃຫ້ມີຄວາມຄືບໜ້າໄວ ແລະ ຮັບປະກັນການເກັບລາຍຮັບໃຫ້ໄດ້ຕາມແຜນ ແລະ ລືີ່ນແຜນໄດ້ຍິ່ງເປັນ ການດີ; ສືບຕໍ່ປັບປຸງລັດວິສາຫະ ກິດໃຫ້ສໍາເລັດໂດຍໄວ ໂດຍສະເພາະຄົ້ນຄວ້າບັນດາມາດຕະການໄລຍະ ຍາວໃນການປັບປຸງລັດວິສາຫະກິດ ໃຫ້ມີຄວາມເຂັ້ມແຂງ ໄປຄຽງຄູ່ກັບການປະຕິຮູບລັດວິສາຫະກິດຍຸດ ທະສາດຈໍານວນໜຶ່ງທີີ່ຂາດທຶນ ແລະ ດໍາເນີນທຸລະກິດບໍ່ມີປະສິດທິຜົນດ້ວຍຫຼາຍຮູບແບບ ເປັນຕົ້ນການ ຊອກຄູ່ຮ່ວມທຸລະກິດຍຸດທະສາດເຂົ້າມາດໍາ ເນີນທຸລະກິດ ແລະ ປັບປຸງຮູບແບບການບໍລິຫານໃຫ້ໄດ້ມາດ ຕະຖານສາກົນ ແລະ ການສ້າງແຜນໃນໄລ ຍະໃໝ່ (ເລີີ່ມຈາກແຜນປີ 2022 ແລະ ປີຕໍ່ໆໄປ) ຕ້ອງຕິດ ແທດກັບຕົວຈິງ ແລະ ມີວິທະຍາສາດຫຼາຍຂຶ້ນ, ຕ້ອງໄດຄົ້ນຄວ້າ-ວິໄຈ ສະພາບການຕົວຈິງ, ວາງວິໄສທັດ, ວາງແຜນແມ່ບົດ, ວາງຍຸດທະສາດ ແລະ ສ້າງໃຫ້ໄດ້ໂຄງການບຸລິມະສິດທີີ່ເປັນແມ່ແຮງແທ້ຈິງ. ເພືີ່ອເຮັດໃຫ້ແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ - ສັງຄົມ ເປັນແຜນທີີ່ສາມາດຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດໄດ້ແທ້, ເປັນແຜນທີີ່ສາມາດດັດສົມເສດຖະກິດຕາມກົນໄກເສດຖະກິດຕະ ຫຼາດຕາມທິດສັງຄົມນິຍົມ, ສາມາດຊໍາລະສະສາງໄດ້, ສາມາດນໍາໃຊ້ໄດ້ຕາມກໍານົດເວລາ ແລະ ມີປະສິດທິ ຜົນ, ແກ້ໃຫ້ໄດ້ບັນດາຈຸດອ່ອນ ແລະ ຂໍ້ຄົງຄ້າງທີີ່ຜ່ານມາ. ການວາງແຜນໃຫ້ຕິດພັນກັບກາຄົ້ນຄວ້າ - ວິທະ ຍາສາດແລະວຽກງານສະຖິຕິແຫ່ງຊາດ.

(ຂ່າວ: ຍຸພິນທອງ)


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com