Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມນ້ຳຂອງກ້ອນຕື່ນ-ຫ້ວຍແກ້ວ ແຂວງບໍ່ແກ້ວ ສຳເລັດ 50%

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ຈັນ​ທະ​ໄມ​ຕ​ຣີ ເທບ​ສີ​ເມືອງ ເວ​ລາ: 19/02/2021 13:47:47 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 8201 ຄັ້ງ

ໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມແມ່ນໍ້າຂອງກ້ອນຕື່ນ - ຫ້ວຍແກ້ວ ເມືອງປາກທາ ແຂວງບໍ່ແກ້ວ ເປັນໂຄງການທີ່ນອນຢູ່ໃນເສັ້ນທາງຫຼວງຂອງແຂວງບໍ່ແກ້ວ ໝາຍເລກ 2243, ສ້າງຂຶ້ນເພື່ອເຊື່ອມຈອດ ລະຫວ່າງບ້ານກ້ອນຕື່ນ - ຫ້ວຍແອ່ນ ແລະ ເຊື່ອມຈອດຕິດຊາຍແດນເມືອງຄອບ ແຂວງໄຊຍະບູລີ ຊຶ່ງເປັນເສັ້ນທາງທີ່ມີໄລຍະສັ້ນທີ່ສຸດຈາກແຂວງບໍ່ແກ້ວໄປສູ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂດຍຜ່ານແຂວງ ໄຊຍະບູລີ.
ທ່ານ ສຸຂັງ ບຸນນາວົງ ຮອງຜູ້ອໍ​ານວຍການລັດວິສາຫະກິດກໍ່ສ້າງຄົມມະນາຄົມ ຜູ້ຈັດການພາກ ສະໜາມການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມນ້ຳຂອງກ້ອນຕື່ນ-ຫ້ວຍແກ້ວ ໄດ້ກ່າວວ່າ: ໂຄງການດັ່ງກ່າວແມ່ນໄດ້ເລີ່ມ ຕົ້ນປະຕິບັດ 3 ປີຜ່ານ​ມາ, ມາຮອດປັດຈຸບັນແມ່ນໄດ້ສຳເລັດພຽງແຕ່ 50% ຊຶ່ງມີຄວາມຍາວຂອງຂົວ ທັງໝົດ 503 ແມັດ, ຄວາມກວ້າງປະມານ 8 ແມັດ, ທາງຄົນຍ່າງກວ້າງເບື້ອງລະ 1,8 ແມັດ, ພາກສ່ວນ ເທິງເປັນໂຄງສ້າງໜ່າງເຫຼັກລວມມີ 7 ໄລ​ຍະ, ໄລ​ຍະໜຶ່ງມີຄວາມຍາວ 65 ແມັດ, ສ່ວນໄລ​ຍະກາງນໍ້າມີ ຄວາມຍາວ 110 ແມັດ, ມີໂຄງສ້າງ ຊຶ່ງອອກແບບເປັນຂົວປະສົມພາກສ່ວນລຸ່ມເປັນເບຕົງເສີມເຫຼັກ, ມີ 8 ເສົາ. ໃນນີ້, ເສົາກາງນໍ້າມີ 6 ເສົາ ແລະ ຂົວປູດ້ວຍເບຕົງເສີມເຫຼັກ ແລະ ປູທັບດ້ວຍຢາງຂົວອັດສະຟານ ໜາ 5 ຊັງ ຕີແມັດ, ຜ່ານການປະຕິບັດການກໍ່ສ້າງມາຮອດປັດຈຸບັນແມ່ນພວມກໍ່ສ້າງພາກສ່ວນລຸ່ມໄດ້ສຳ ເລັດແລ້ວເສົາ p1, p2, p3, p6 ແລະ ສ່ວນເສົາ p4, p5 ແມ່ນກໍ​າລັງກໍ່ສ້າງ, ຄາດ​ວ່າຈະໃຫ້ສຳເລັດ ພາກສ່ວນລຸ່ມໃນທ້າຍປີນີ້, ສ່ວນໃນລະດູຝົນນີ້ແມ່ນຈະໃຫ້ໄດ້ປະກອບຄານຂົວຢູ່ພາກສ່ວນເທິງ.
ທ່ານ ຍັງໃຫ້ຮູ້ຕື່ມວ່າ: ການກໍ່ສ້າງບໍ່ໄດ້ບັນລຸຕາມແຜນທີ່ໄດ້ກຳນົດໄວ້ ສາເຫດຫຼັກກໍແມ່ນໂຄງການ ຕັ້ງຢູ່ຫ່າງ ໄກສອກຫຼີກ, ການຂົນສົ່ງວັດສະດຸກໍ່ສ້າງກໍຫຍຸ້ງຫຍາກ, ລະດັບແມ່ນ້ຳຂອງບໍ່ປົກກະຕິ ແລະ ດ້ານງົບປະມານການກໍ່ສ້າງ ຍັງບໍ່ທັນຕອບສະໜອງໄດ້ດີເທົ່າທີ່ຄວນ, ສຳລັບມູນຄ່າການກໍ່ສ້າງຂົວທັງໝົດ 180 ຕື້ກວ່າກີບ ໂດຍແມ່ນທຶນຂອງລັດຖະບານ ແລະ ຮັບເໝົາກໍ່ສ້າງໂດຍລັດວິສາຫະກິດກໍ່ສ້າງ ຄົມມະນາຄົມ.
(ພາບ-ຂ່າວ ພອນສະຫວັນ ມະນີສີ


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com